سریال و انمیشن

(عکس) رابطه عاشقانه جدید جانی دپ با یک مدل روس ۲۸ ساله

(عکس) رابطه عاشقانه جدید جانی دپ با یک مدل روس ۲۸ ساله

جانی دپ در ۶۱ سالگی با یک مدل روسی ۲۸ ساله وارد رابطه شده است. دپ بیش از دو سال پس از شکایت از همسر سابقش «امبر هرد» که او را به خشونت خانگی متهم کرده بود، رابطه تازه‌ای را شروع کرده است.

این مدل روسی «یولیا ولاسووا» نام دارد و بنا بر گزارش‌های غیررسمی چند بار با دپ ملاقات کرده، اما آن‌ها هنوز به یکدیگر «متعهد» نشده‌اند. یولیا ولاسووا اولین بار دپ را در سال ۲۰۲۱ ملاقات کرده و از آن پس چند بار با بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» دیده شده است.

(عکس) رابطه عاشقانه جدید جانی دپ با یک مدل روس ۲۸ ساله

منابع نشریه «دیلی میل» می‌گویند یولیا و دپ هنوز سعی می‌کنند یکدیگر را بیشتر بشناسند و رابطه آن‌ها هنوز «عادی» است. این دو آخرین بار ۱۱ ژوئیه در فرودگاهی در لندن با یکدیگر دیدار کرده‌اند.

ولاسووا استودیوی زیبایی خودش را در شهر پراگ دارد و اوت سال ۲۰۲۱ در جشنواره فیلم کارلووی واری جمهوری چک با دپ آشنا شده است. تا ژوئیه آن سال، این دو به یکدیگر نزدیک‌تر شده و در کنار دپ و دوست فقیدش «جف بک» که سال گذشته درگذشت دیده می‌شوند.

ولاسووا در اینستاگرام چند تصویر از خود در کنار دپ منتشر کرده و در پاسخ به یکی از دنبال‌کنندگانش «جانی دپ» را بازیگر محبوب خود نامیده است: «او مردی فوق‌العاده بااستعداد و الهام‌بخش است.»

(عکس) رابطه عاشقانه جدید جانی دپ با یک مدل روس ۲۸ ساله

در گزارش «دیلی میل» آمده است که «یولیا ولاسووا» در «آکادمی دیپلمات‌ها و جاسوسان مسکو» تحصیل کرده است. نشریات روسی گزارش داده‌اند که او اهل شهر سورتیرووکا از توابع یکاترینبورگ روسیه است و به «پژوهشکده دولتی روابط بین‌المللی مسکو» (MGIMO) راه یافته.

پدر او الکساندر چهار سال از دپ جوان‌تر است و سابقه خدمت در ارتش شوروی را دارد. مادر ۶۰ ساله ولاسووا پیش‌تر درباره این رابطه گفته بود: «بهتر است از دخترمان در این خصوص سؤال کنید.

من هیچ چیزی نمی‌دانم، همه این سؤالات را از او بپرسید.» همکلاسی سابق ولاسووا از سوی دیگر به نشریه روسی «ای-۱» می‌گوید: «او دختر ساده‌ای بود که حالا به هالیوود راه پیدا کرده.»

(عکس) رابطه عاشقانه جدید جانی دپ با یک مدل روس ۲۸ ساله

هرد ۳۸ ساله و دپ در سال ۲۰۱۵ ازدواج کردند و در سال ۲۰۱۷ جدا شدند. در سال ۲۰۲۲ به واسطه شکایت ۵۰ میلیون دلاری دپ از هرد جزئیات بسیار زیادی از زندگی خصوصی آن‌ها فاش شده بود.

دپ ادعا می‌کرد که هرد با متهم کردن غیرمستقیم او به خشونت خانگی با مقاله‌ای در «واشینگتن پست» به اعتبار او در هالیوود لطمه زده و موجب اخراجش از چند پروژه شده است.

هرد در مقابل شکایتی ۱۰۰ میلیون دلاری در ویرجینیا ثبت کرد اما پس از برگزاری دادگاه به پرداخت بیش از ۱۰ میلیون دلار به دپ محکوم شد. این دو مدتی بعد به توافق رسیدند که این نزاع را با پرداخت یک میلیون دلار به دپ به پایان برسانند.

منبع: روزیاتو

.

این مطلب از سایت فرادید برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این مطلب ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا